Pokračování sérií, kterých se dočkáme v roce 2015

16:32 Ivcca 9 Comments

Také nesnášíte ten pocit, když dočtete naprosto do-ko-na-lou knihu, už už si oblékáte kabát, abyste vyrazili do knihkupectví pro pokračování nově objevené fenomenální série, když na internetu zjistíte, že to pokračování ještě nevyšlo. Vrrrr....

Mnozí z nás si pak raději cíleně počkají, až budou všechny díly na světě a do čtení se pustí hezky v klidu s pocitem, že ani sebevětší cliffhanger je nevyvede z míry. Jaké série tedy budeme moct příští rok konečně dočíst?

Nebojte, u žádných knih neuvádím anotaci, tzn. žádné spoilery! Jen nastínění děje z prvního dílu, protože je jasné, že mnoho z vás je ještě nečetlo :)


1. Dočkáte se zakončení série NÁSTROJE SMRTI autorky CASSANDRY CLARE.


KDY: 16. ledna 2015

Na toto epické finále jistě mnoho z vás čeká. Já v této sérii zatím skončila u třetího dílu. Počkám si na hodnocení Města nebeského ohně - pokud to bude opravdu pecka, tak tu sérii vážně dočtu!

O čem série je?
Pokud jste tuto sérii ještě nečetli, doporučuji! Začíná knihou Město z kostí, která vypráví příběh patnáctileté Clary Frayové, jejíž život se obrátí naruby, když v jednom newyorském klubu spatří podivně potetované mladíky vraždit jednoho z hostů - a jeho mrtvola prostě zmizí! O to větší šok Clary utrpí, když zjistí, že ona sama je evidentně jediná, kdo je schopen vrahy vidět.

Moje recenze na Město kostí ZDE.


2. Finišuje i superhit - série LABYRINT od JAMESE DASHNERA


KDY: 1. dubna 2015

Je to jen pár dní, co jsme se dočkali českého překladu druhého dílu této veleúspěšné série s podtitulem Spáleniště: Zkouška. Naštěstí jsem se i já pod stromečkem dočkala a tato kniha se mi už vyjímá v knihovně (ach ano, ty obálky jsou SKVĚLÉ!). Ještě jsem se k přečtení druhého dílu nedostala, ale už teď vím, že zvědavost mě donutí koupit si i ten poslední.

O čem série je?
V prvním dílu, což je Labyrint: Útěk, se spolu s Thomasem probudíme ve výtahu uprostřed zvláštní mýtiny obklopené gigantickým bludištěm. Zjistíme, že na tomto místě žije pohromadě skupina asi 30-ti chlapců a každý měsíc je sem výtahem dopraven jeden nováček. Mají jediný úkol - najít cestu ven z labyrintu a dostat se domů.

Moje recenze na Labyrint: Útěk ZDE.

3. Závěrečný díl trilogie SVŮDNÉ ZLO od spisovatelky WENDY HIGGINS

KDY: 31. ledna 2015

Poslední díl u nás vyjde s názvem Svůdné zúčtování a já osobně už se nemohu dočkat, až zjistím, jak příběh Kaidana a sladké Anny dopadne. Tuto sérii jsem začala číst teprve nedávno a okamžitě si mě podmanila svým originálním a zajímavým námětem.

O čem série je?
Anna není obyčejná dívka. Slyší na vysoké vzdálenosti a i její ostatní smysly jsou mnohem lepší, než tomu je u ostatních lidí. Navíc je schopna vidět aury lidí, které mění barvy podle momentální nálady - žlutá pro radost, růžová pro lásku, šedá nervozita, rudá touha a mnohé další. A pak na jednom koncertě potká Kaidana - záhadného chlapce, krásného a s rudě tepajícím symbolem na jeho prsou - jediným, co je Anna schopna z jeho aury zahlédnout.

Moje recenze na Svůdné zlo ZDE.

4. Zakončení série SELEKCE, kterou napsala KIERA CASS



KDY: ELITA duben 2015, PRVNÍ září 2015

Ano, fanoušci Selekce čeká v následujícím roce vydání obou zbývajících dílů. Na mě Selekce teprve čeká doma nepřečtená, takže nemohu hodnotit. Co ale mohu pochválit jsou nádherné obálky. Ááách...

O čem série je?
35 dívek a jeden princ, která z nich využije životní šanci a vybojuje přízeň prince a s ním i zcela nový život?

5. Pokračování série PRVNÍCH 100 od KASS MORGAN

KDY: 15. ledna 2015

Na náměty této knihy vznikl i seriál, což jen potvrzuje její úspěšnost. Knihu už mám hodně dlouho doma, ale stále jsem si ji nepřečetla. Očekávám ale hodně zajímavé sci-fi! A teď vychází i pokračování.

O čem série je?
Země je pro silnou radiaci na povrchu neobyvatelná. Lidstvo žije ve vesmírných lodích, ale nyní je čas Zemi znovu zkolonizovat a na její povrch je posláno sto mladých delikventů. Jedná se o druhou šanci nebo jistou smrt?





6. Druhý díl série ČISTÝ od autorky JULIANN BAGGOTT

KDY: 21. ledna 2015

Úvodní díl trilogie Čistý byl blogery poměrně rozporuplně hodnocen. Někomu se líbil, někdo jiný ho naopak zcela zavrhl. Jistá je však jedna věc - v roce 2015 nás čeká pokračování.

O čem série je?
Svět zachvátila apokalypsa, po takzvané Explozi chudáci lidé splynuli s věcmi, které se kolem nich zrovna nacházely - je libo hlavičku panenky místo ruky? Jo, zní to docela odpudivě. Jsou ale i tací, kteří Explozi přežili bez následků a těm se říká Čistí. Žijí v bezpečí za zdmi Dómu, kde udržují svá krásná a zdravá těla. A kniha vypráví příběh dvou lidí, kteří se rozhodnou změnit svůj život - každý z jiné strany "zdi".

7. Vyjde pokračování PROZŘETELNOSTI od oblíbené spisovatelky JAMIE MCGUIRE.


KDY: 19. března 2015

První díl série s názvem Prozřetelnost vyšel teprve nedávno. A určitě nejsem jediná, kdo se na něj nesmírně těšil, protože pravdou je, že Jamie McGuire je opravdu talentovaná spisovatelka a její Červený vrch a Krásnou katastrofu si oblíbila spousta čtenářů.

O čem série je?
O mladé Nině Greyové, která se ocitá v ohnisku války mezi nebem a peklem. Čekejte fantasy s nádechem romantiky.





Která pokračování sérií netrpělivě vyhlížíte vy?
I.

9 komentářů:

  1. Pokračování Labyrintu!!! Trochu zvažuji, jestli se Spáleništěm nepočkat až do vydání posledního dílu, protože očekávám na konci zas nějaký cliffhanger, ze kterého si budu chtít ukousnout ruku :D
    U Nástrojů smrti se upřímně docela těším, až to uzavře. Konečně.
    Těším se na Svůdné zlo a následnou možnost si hned přečíst pokračování :) :3
    Jak jsem ti už psala, taky jsem o tom nevěděla, ale Selekce bude mít ještě další zatracené díly, takže konce se jen tak nedočkáme :D
    Super článek - natěšenost na maximu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teda určitě nečekám a jedu rovnou :D Už se nemůžu dočkat, až Svůdné zlo začneš a doufám, že se ti bude líbit :) Jinak ta Selekce mě vážně překvapila! A raději bez komentáře.

      Vymazat
  2. Pod stromečkem jsem dostala Labyrint a Spáleniště, tak snad se mi tato série bude líbit, abych se mohla těšit na třetí díl :)
    Svůdné zlo mě láká delší dobu, ale pořád jsem se neodhodlala si ho pořídit. Po tvé pochvalné recenzi to budu muset vážně změnit :)
    A Selekce - ty obálky! <3 Snad i dějově bude tato série dobrá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také doufám, že se Ti bude líbit :) Mě bavil první díl moc. A Svůdné zlo doporučuji ke koupi, mě vážně bavilo.

      Vymazat
  3. Z tvého seznamu se asi úplně nejvíce těším na pohračování prvních sto! Podle mě je to naprosto dokonalá dystipicko-sci-fi série! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Tak to se těším, až si ji přečtu! :) A samozřejmě i na seriál se těším.

      Vymazat
  4. Já se celkem těším na pokračování Selekce a řekla bych, že pokud bych četla Labyrint, tak podle nadšených ohlasů asi i na něj, ale jelikož jsem hanbářka, tak ještě nemám splněno :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zvědavá, jak se mi bude Selekce líbit a jestli se vůbec na pokračování vrhnu. A Labyrint si určitě co nejdřív přečti! :)...

      Vymazat
  5. Já se rozhodně těším na Selekci, kterou jsem si totálně zamilovala. A co se týče dvou dalších dílů, tak už nebudou pojednávat o hlavních hrdinech ;-)
    Těším se na Labyrint, Selekci, Svůdné zlo. Na Čistého, Prozřetelnost a Prvních 100 se teprve chystám.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!