Knižní novinky ČERVEN

18:18 Ivcca 8 Comments





Milí čtenáři,
máme tu zase konec měsíce, což signalizuje hned několik věcí:

1. prázdniny začaly už i těm nešťastníkům, co nechodí na vejšku
2. ad 1 -> teda kromě pracujících jedinců, těm začalo maximálně období mrzutého posedávání v kanceláři a sledování letního počasí za oknem
3. je čas na shrnutí knižních novinek!

Užívat si léto v Praze není dost dobře možné. Nehledě na to, že nádherné prosluněné dny střídají bouřky a kroupy. Předpovědi počasí jsou spíš od toho, aby otestovaly vaši odolnost vůči stresovým situacím a zvládání vzteku, protože ve výsledku je stejně pokaždé úplně opačně, než jak je proklamováno. Samozřejmě se člověk může zvednout a z minuty na minutu vyrazit na výlet za Prahu na koupání v pískovně - ale při mém štěstí bych vybalila u vody deky a nad Čechami by se prohnal orkán.

Myslím, že jsem vás dostatečně uvedla do reality pražského "letního" dne, ale zapomněla jsem zmínit, že to upršené počasí má i výhodu - nejlépe se čte s příjemnou kulisou deště bubnujícího do oken. Takže co budu číst já?







Přírůstků za červen moc není, sama jsem si koupila jen jednu knihu a sice Bezbarvý Cukuru Tazaki a jeho léta putování. Knihu napsal Haruki Murakami a já se jí odměnila za úspěšně složené zkoušky. Tato kniha je úžasná, v jednom okamžiku vás nechá utápět se v marnosti a žalu hlavního hrdiny, aby vám následně ukázala světlo a pohladila vás po duši svou přívětivostí. V recenzi jsem ji poměrně vychválila a knihu ohodnotila vysokými 90%. Samotnou recenzi si můžete přečíst zde.



Jako další novinka se v mé knihovně objevila kniha Deset malých nadechnutí, kterou mi jako recenzní výtisk zaslalo internetové knihkupectví MegaKnihy.cz. Nezapomněli přiložit roztomilou záložku - tyhle drobné dárečky dokážu ocenit a zvlášť záložek není nikdy dost, nemám pravdu?
Tato kniha na první pohled upoutá pozornost svou magicky krásnou obálkou. Ano, dlouho jsem něco tak krásného a povedeného neviděla. Doufám, že stejně nadšená budu i ze samotného obsahu.



Posledním přírůstkem je recenzní výtisk od Knihcentra a jedná se o knihu slavné britské youtuberky Zoelly - Girl Online. Právě ji dočítám a za pár dní se můžete těšit na recenzi.

Četli jste některou z těchto knih?
Kolik přírůstků máte za červen vy?

Přeji krásný týden se spoustou knižních zážitků a to pokud možno u vody! Ale víte, jak to s těmi předpověďmi chodí :)

I.

8 komentářů:

  1. Vidis to hrozne negativne :D Jsem pracujici a neceka me mrzute vysedavani v kanclu :D A jsem z Prahy a to mi take neprijde hrozny, dyt i v Praze se da leto uzit, pokud nepocitam cesty mhd v tom vedru :D
    Giveaway / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uznávám, že jsem byla trochu přísná :D Včera jsem si užívala den na Slapech, takže ano, i v Praze se dá užít léto.

      Vymazat
  2. Girl online ti moc závidím. Ráda bych si tuto knihu přečetla. :)
    Reading With Lucy - můj blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska bude recenze, já z ní tedy moc nadšená nebyla, ale třeba Tebe bavit bude :)

      Vymazat
  3. Krásné přírůstky, ta záložka je úplně boží :3 Deset malých nadechnutí má opravdu dokonalou obálku. Nakladatelství si s tím muselo vyhrát, pokud to není originál :) Girl Online mě ani moc neláká, ale stejně jsem zvědavá na tvoji recenzi a názor na knihu. Jinak co se týče počasí, buď ráda za ten déšť. My tu máme nesnesitelné vedra. Přes den se nedá ani nikam jít.. a jen večer chodíme ven :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) No recenze na Girl online bude dnes a mě teda kniha taky moc nenadchla. Uvidíš blíže v samotné recenzi. A kde bydlíš? :)

      Vymazat
  4. Megaknihy má skvelú záložku, je naozaj krásna :3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!